Problemy z płatnością

Dlaczego muszę płacić za Złote Członkostwo?

Kochamy tworzyć społeczność Panfu dla Ciebie. Nasz wspaniały Zespół bardzo ciężko pracuje, aby upewnić się, że masz jak najlepszą zabawę oraz, że jesteś zawsze bezpieczny. Mamy nadzieję, że rozumiesz, że Ci dobrzy ludzie muszą zarabiać na życie. Dlatego nie możemy oferować wszystkich fascynujących właściwości za darmo. Ale przekonasz się, że utrzymujemy płatności za członkostwo w tak niskiej cenie, jak to możliwe. Jak to działa: Możesz grać w podstawowe gry internetowe, czatować i bawić się na Panfu za darmo, ale, żeby mieć dostęp do wszystkich obszarów i wszystkich gier, musisz zostać Złotą Pandą i zapłacić drobną miesięczną opłatę.

Dzień Złotych Pand: Regularnie organizujemy dzień, kiedy doświadczenie bycia Złotą Pandą jest darmowe dla wszystkich Pand. I zobaczysz: Złote Pandy mają więcej frajdy! Max i Ella ogłaszają Dzień Złotych Pand z wyprzedzeniem, więc pamiętaj żeby sprawdzać blog: blog.panfu.pl.

Czy opłaty za Złote Członkostwo są powtarzalne?

Tak, dopóki nie zostaną anulowane, Złote Członkostwo zostaje odnowione automatycznie na koniec każdego okresu subskrypcji na wybrany wcześniej okres członkostwa. W ten sposób Twoja Panda może mieć dostęp do wszystkich usług "tylko dla Złotych Pand" bez przerwy. Złote Pandy mają więcej frajdy!

Dlaczego potrzebuję karty kredytowej, żeby zapłacić przez PayPal?

Jeżeli decydujesz się zapłacić za Złote Członkostwo poprzez PayPal, zostaniesz przekierowany na stronę PayPal, gdzie musisz podać kartę kredytową. To środek bezpieczeństwa, który zapewnia wiarygodność i wypłacalność konta. Prosimy, zauważ: nie otrzymujemy żadnych danych dotyczących Twojej karty kredytowej. Wszystkie Twoje dane zostaną bezpiecznie przechowane bezpośrednio przez PayPal.

Płatność nie powiodła się

Jeżeli masz problem z dokonaniem płatności za Złote Członkostwo, upewnij się że przeczytałeś wiadomość o błędzie, którą otrzymałeś. Kilka wskazówek, aby uniknąć błędów: Wszystkie dane muszą być wpisane poprawnie. Adres E-mail musi być wpisany dwukrotnie tak samo. Sprawdź, czy dane dotyczące Twojego konta i karty kredytowej są poprawne, wliczając kod zabezpieczający, lokalizację banku i imię właściciela konta.

Nadal nie działa? Spróbuj rozpocząć proces płatności ponownie po ok. 30 minutach. Upewnij się, że zaczynasz od początku, ponownie wybierając pakiet na stronie płatności.

Nie otrzymałem E-maila z potwierdzeniem płatności

Pamiętaj proszę, że może to potrwać do godziny, zanim otrzymasz E-maila z potwierdzeniem swojej płatności. Jeżeli czas ten już upłynął i nadal nie otrzymałeś wiadomości w swojej skrzynce, sprawdź swój folder spam.

Nadal nic? Może niepoprawnie wpisałeś swój adres E-mail podczas wypełniania formularza płatności. W taki przypadku, skontaktuj się proszę z naszym Działem Pomocy, który z przyjemnością Ci pomoże.

Jak aktywować Złote Członkostwo

Państwa dziecko może aktywować swoje Złote Członkostwo bezpośrednio w grze. Do tego potrzebny będzie mu kod aktywacyjny, który znajduje się na potwierdzeniu Państwa płatności. Oto instrukcja dotycząca aktywacji nowej Złotej Pandy:

Zaloguj się na Panfu i wybierz jeden z Panda-światów. Kliknij na złotą Panda-monetę w lewym, górnym rogu i aktywuj swoje Złote Członkostwo.

Wybierz "Złote Członkostwo" i wpisz swój kod aktywacyjny. Zostaniesz automatycznie wylogowany. Kiedy zalogujesz się z powrotem będziesz Złotą Pandą. Jak magia! I obiecujemy: Złote Pandy mają więcej frajdy!

Jak anulować Złote Członkostwo

Umowa zostanie automatycznie przedłużona w standardowej cenie o okres tej samej długości, o ile nie zostanie wypowiedziana dwa tygodnie przed jej końcem.

Jeśli chcą Państwo zrezygnować ze Złotego Członkostwa dla Waszego dziecka, prosimy o skontaktowanie się z nami poprzez e-mail: kliknij tutaj.

Pamiętaj, aby podać imię swojej Pandy i kod vouchera swojego konta. Zapłaciłeś za Złote Członkostwo poprzez PayPal? Wtedy będziesz musiał anulować swoje członkostwo za ich pośrednictwem, prosimy przejdź na www.paypal.com.

Problemy z SMSem

Jeżeli kupujesz Złote Członkostwo, sprawdź dwukrotnie numer telefonu, na który chcesz wysłać kod. Upewnij się także, że wpisałeś dokładnie taki kod, jaki ukazał się na Twoim ekranie.
Prosimy, zauważ, że tylko Panda, na którą byłeś zalogowany podczas odbierania kodu, otrzyma zamówione przedmioty, albo Złote Członkostwo.

Nieprawidłowy pakiet

Jeżeli otrzymałeś nieprawidłowy pakiet, mogłeś źle wpisać kod, który otrzymałeś. Nie martw się, nadal możesz odzyskać odpowiedni pakiet. Po prostu skontaktuj się z naszym Działem Pomocy, a z przyjemnością Ci pomożemy.

Jeżeli kontaktujesz się z Działem Pomocy, prześlij proszę następujące dane: kod, który wysłałeś, swój numer telefonu oraz kod, który chciałeś wysłać.

Nie otrzymałem Złotego Członkostwa

Jeżeli nie otrzymałeś swojego Złotego Członkostwa po wysłaniu SMSa, prosimy sprawdź dwa razy kod, który wysłałeś oraz numer, na który go wysłałeś.

Jeżeli kontaktujesz się z Działem Pomocy, prześlij proszę następujące dane: kod, który wysłałeś, swój numer telefonu oraz kod, który chciałeś wysłać.

Wysłano błędny kod

Zawsze upewniaj się, że wysyłasz dokładnie ten kod, który dostałeś w grze. Ale nie martw się, jeżeli przez przypadek wysłałeś zły kod, nadal możesz odzyskać swoje przedmioty, albo członkostwo. Po prostu skontaktuj się z Działem Pomocy.

Jeżeli kontaktujesz się z Działem Pomocy, prześlij proszę następujące dane: kod, który wysłałeś, swój numer telefonu oraz kod, który chciałeś wysłać.

Poprawny kod wysłany pod zły numer

Jeżeli wysłałeś kod na zły numer, opłata nie zostanie pobrana. Zawsze sprawdź dwa razy numer, na który wysyłasz SMSa.

Nie widzę opcji wysłania SMSa w grze

Istnieje kilka powodów, dla których możesz nie widzieć opcji SMS:
Widzisz tę opcję tylko wtedy, kiedy nie jesteś Złotą Pandą (Złote Pandy mają dostęp do wszystkiego i nie muszą płacić za nic innego).
Płatność przez SMSa nie jest dostępna od razu, jest ona dostępna dla Pand, które są na Panfu przynajmniej ok. 30 dni.
Płatność przez SMSa nie jest dostępna we wszystkich krajach, więc może Twój kraj jest jednym z nich.

przewiń do góry